קסם השירות

אנו במרכז השירות אקספרס חולון שמים דגש מרבי על חשיבות השירות. אנו מאמינים שהייחוד שלנו טמון באפשרות להעניק שירות אישי וחם לכל לקוח שנכנס אלינו, באופן שיאפשר לכם ליהנות מראש שקט לחלוטין בכל הנוגע לרכבכם.

תהליך השירות הייחודי

אנו מתאמים עם הלקוח את מועד הטיפול הנוח עבורו, ומהרגע שהרכב בחזקתנו, הוא מלווה על ידי יועץ שירות אחד לכל אורך התהליך, עד לתיקון המלא ולהחזרתו ללקוח. כאשר הלקוח מגיע, ימתין לו הנציג, יבצע בדיקה ביחד אתו ברכב ובסופה יגיש ללקוח טופס תקלות מפורט, המשקף באופן ברור את מצב הרכב ואת התיקונים הנדרשים, המחולקים לפי צבעים:

  1. ירוק – פירוט המערכות התקינות ברכב
  2. צהוב – פירוט המערכות שיש לבצע מעקב אחריהן אך אין דחיפות לטפל בהן כרגע
  3. אדום – פירוט התקלות שיש לתקן ללא דיחוי

לאחר שהבדיקה מסתיימת, מקבל הלקוח הצעת מחיר מפורטת הכוללת אומדן מדויק למשך הטיפול. כאשר הרכב נכנס לתיקון, יכול הלקוח להחליט אם ירצה להמתין בחדר ההמתנה המרווח שלנו או להמשיך בשגרת יומו בידיעה שהרכב שלו מטופל בצורה אמינה ומקצועית

יתרונות השירות שלנו

ראשית, אנו מספקים שקיפות מלאה ללקוח. במהלך הבדיקה המשותפת הלקוח רואה את כל התהליך, הוא מקבל הסברים בזמן אמת ואין הפתעות המתגלות בחשבון. יש אדם אחד שמלווה את הרכב מתחילת התהליך ועד סופו, והלקוח יכול להיות רגוע בידיעה שלא נעשה שום דבר לרכבו שהוא לא אישר ושהעבודה מתבצעת בדייקנות ובמיומנות. בנוסף, בסוף התיקון הלקוח מקבל הסבר נוסף על כל מה שבוצע ברכב, ושטיפה / שובר לשטיפה חיצונית ופנימית עלינו לכל הטיפולים התקופתיים וטיפולי הפחחות לרכב. 

בקרת איכות מתמדת

לאחר שהלקוח שולח את רכבו לטיפול, נציגים שלנו יוצרים אתו קשר כדי ללמוד ממנו על חווית השירות שהוא עבר. נציג מטעם המרכז ישאל מספר שאלות על איכות השירות ויעביר את תוצאות הסקר למנהל מרכז השירות לצורך למידה ושיפור תמידי. בנוסף, מרכז השירות נמצא תחת בקרת איכות ופיקוח שוטף של היבואן הרשמי, ומקפיד על התחייבות לעמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר של היבואן.

 

רחוב הפלד 7 חולון ת.ד 58812 | טל': 03-6544111 | פקס: 03-6544777

פנה כעת לקבלת שירות מקצועי ואמין במרכזי הרשת

להשארת פרטים